Thursday, April 29, 2010

saye nak jugak.

dah terlanjur bercerita pasal kawen. bile aku balek rumah ni la baru berkesempatan tengok cerita ADAMAYA yang ramai dok sibuk bercerite tuh. tapi bile aku dapat tengok kan memang awww... comel sangat... sangat comel kalau bercinta lepas kawen macam tuh. tibe2 rase nak jugak lah. hehe.

pasangan adam & maya itu sangat sweet. adam sangat penyabar, sangat caring, sangat pandai ambil hati. ala2 perfect la. doa hari2 nak dapat husband camtu. =p kadang2 gatal takpe kan. kan. kan.

cakap dengan mak, "mak carikan la orang calon" nanti mak mesti cakap " mak nak cari kat mane? kau yang keluar jauh2 kau carila sendiri".  ha, macam mane tuh, nak tak nak, kene la cari sendiri. okeh sekarang nak tanye. siape nak jadi calon suami saye?? angkat kaki tinggi2!!! hik2~~

serius nih (sambil kerutkan dahi) sangat suke tengok cerita itu. dan sangat geram dengan watak dani (kecik kan sebab tak suke) dah tahu maya ade suami lagi nak kejar2. rase macam nak dush2 kan aje. tak paham2 bahase. haihh.

tiap2 petang mesti nak tengok tv bile 6.30 walaupun tengah keje. hik2. wajib. tapi kadang2 tak dapat tengok jugak walaupun da bukak sebab waktu2 camtu waktu ramai orang dekat kedai tempat aku keje. T_T
sedih2. (lupe nak kasi tahu, aku keje kat kedai makan. hari2 dapat makan free =p) lain kali cerita pasal kerja pulak ye.

okeh2 cukup sampai sini. mahu pulang, petang mahu masuk kerja pulak. selamat tinggal. see u when i see u. hik2.

notakakiku: sile rindu saye banyak2. =p

No comments: