Tuesday, April 13, 2010

3..2..1...

hari ni 13 april 2010, (macamlah mereka2 tuh xde kalendar kan chacha kan) esok 14 april 2010, dan bermakna masa untuk menjawap paper final untuk final aku kali ni. nak tahu paper ape? sile rujuk jadual exam yg ade kt side kanan blog aku tuh.

waaa~~ dah la last paper, waktu pun last sekali, pukul 3-6 ptg.... waktu kritikal itu... waktu aku tidur kucing (cat nap bak kate orang kampung aku) ada 5 bab yang masuk, dan ada 5 soalan yang keluar. sempat ke tak ye nak jawap... 

http://emo.huhiho.com

risau nih... haihh~~ dahla aku nih 'hebat' dalam bab2 yang ade kait mengait dengan nombor..... wish me luck ye kawan2~~~ tata~~

9 comments:

Chaon Cornerz said...

gudluck final chacha.. kalo tak tau jawab tue hentam2 je ikot logik.. hehhe.. jangan biar kosong je.. :)

hananorisa said...

pina...jawab akaun tiga jam ke?
lamanya...

gd luck ya mizz acountant...

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

good luck!!

All the best.... (^^,)

NANAsanusi said...

eit, cmane exam?okei?huhu..

chacha said...

@ chaon: adess... akaun kalau hentam alamat buat rumus sendiri laaa....
@ hana: yup2~ 3 jam... tsk2~~
@bie: terima kaseh~~~

chacha said...

@nana: setakat nih... haihh~~ -.-''
tataw nak cakap... harap2 ok...

Mar-Diah said...

salam.. akak.. gd luck. nti follow2 la blog kte

♥ღツ Nadia Ibrahim ✖ツ said...

err cpt gle ek final ko abs..

chacha said...

@nadia: hehe~~ biasela... uni aku mmg camni... sume2 nak cpt~~