Wednesday, April 14, 2010

giveaway lagi!!!!



lagi giveaway yang super-duper kiut ohh~~ tgk2~~ sume pun comel kan... giveaway nih di anjurkan oleh cik ezyane, pemilik blog cute & yummy sempena ulang tahun kelahiran beliau. (waceh..waceh.. ayat... macam karangan bahasa melayu la pulak..)

mari2 join, ada masa lagi nih, giveaway nih sampai pukul 6.00 ptg (waktu KL bkn BOSNIA or mane2) 21 APRIL 2010, dan pemenang akan di umumkan pada 22 APRIL.



gile comel okeh ini bebear, name die MinMin...



bookmark ni jugak. kiut gilosss~~ saye mahukannya... hik2~~

kadang2 cemburu tengok mereka yang mempunyai tahap kekreatifan yang tinggi macam cik ezyane nih. sebabnye, kalau la chacha yang nak buat benda rumit dan comel macam nih memang bak kate orang tuh, 'jauh panggang dari api'. haha~~ agak mustahil sikit ye, maklumlah bkn tangan seni. keras je... 
notakakiku: sile la klik gambar kepade sesiape yang berminat untuk join ye.

1 comment:

ezyane said...

Hello!

Thanks for joining my Fabulove Giveaway. I'm here to read your post. :)

Good luck

E