Wednesday, April 14, 2010

have a sweet dream....


erkk~~ kenape have a sweet dream pulak pagi2 nih? haaaa... camni kisahnye. sebab malam tadi aku mimpi, mimpi sesuatu yang sweet. (walaupun tak ade orang yg ucap selamat malam & sweet dreams kat aku... T__T) tak tahu la kenape, dalam ramai2 orang... die jugak yang masuk dalam mimpi aku. dah lame aku tak bermimpikan die, last2 malam tadi die pulak yang muncul. kenape ekh? ke aku rindu die?

siyes, sangat seronok mimpi aku malam tadi, I wish it was a reality, but what to do. its just a dream. mimpi yang menjadi mainan tidur, menghias malam. tapi at least berkurang la sikit rindu aku. lame tak jumpe die. harap2 die sihat dan dapat mengerjakan ibadah umrahnya dengan tenang dan sempurna.

notakakiku: today last paper, akaun. sangat2 cuaks. harap2 aku boleh.

No comments: