Friday, April 15, 2011

good luck untuk semua pelajar-pelajar universiti malaysia terengganu.


dengan ini saya, safina, ingin meminta maaf kepada semua sekiranya ada terkasar bahasa, terlanjur kata, termengumpat, termengata, dan segala macam ter lagi lah. kalau ada sesiapa yang kecik hati dengan chacha maafkan chacha yeh. 

selamat berjaya diucapkan kepada semua sahabat-sahabat di UMT especially FOOD TECH 08/09. buat sehabis baik untuk final kali ni yeh. =)

sekian. babai.

setelah sekian lama tak jejakkan jari ke belog baru hari ni datang nak kemas.

hah~~ amek kau tajuk entry. panjang berjela. tapi ada aku kesah... hehehe... after 2 hectic weeks... lebih kurang laa kan. akhirnya berjaya jugak jari jemari aku menjejakkan kesan di belog ini.

lepas macam2 benda terjadi...

1) modem wifi meletop.
2) karenah pekerja TM point.
3) masalah peribadi ---> housemate yeh, chacha ok saje.
4) lab dan lab dan lab report...
5) proposal FYP presentation
6) proposal submission ---> semalam


akhirnya... lega sikettt hidop neh... tapi xlega jugakk... next week dah start final!! aiyarkk!!! wish me luck yeh... aekian itu saje untuk hari ini. bai. =)