Tuesday, August 24, 2010

award lagik~~ dari sis izah. =)


award lagi. yeay!! my second award selama lebih kurang setahun aku berbelog nih. terima kasih sis izah, kerana mengingati diriku ini. acecehh~~ *macam dapat award ABP pulak rasenye*
award ini agak sukar untuk de fahami ye pada mulanya. tapi setelah diperhati dan diteliti serta diperhalusi, akhirnya aku berjaya jugak. teeeheeee~~

oleh kerana award ini adalah award berantai, so perkara pertama yang perlu aku buat adalah ambil list di bawah dari blog sis izah:

    a. Makbed
    b. Lulu
    c. Hanis Azla
    d. Norshiema
    e. Cik Izah.
 
motif list di atas adalah kerana aku dapat award ni dari sis izah.

then aku kene pas award nih kat 5 orang blogger yang lain. sooo... bersedialah kamu.

    3. cik safina
    5. azizah suhaimi
 
soo, apekah yang harus kamu lakukan?
1. kena buat satu entry pasal award ni,
2. buat list macam kat bawah ni.
    
      a. Lulu
      b. Hanis Azla
      c. Norshiema
      d. Cik Izah.
      e. cik chacha
3. kena cari lagi 5 orang blogger untuk ambil award ni.

p/s:  sebab award ni adalah award berantai, semasa korang buat list blogger tu, remove nama blogger yang atas sekali, then anjak letak nama korang kat tempat ke-5 tuh. ada paham?