Tuesday, August 17, 2010

mood tacing ohhh~~

jeles bile tengok mereka berdue,
jeles bile tengok mereka ada yang mengambil berat,
jeles bile tengok mereka ada teman ketika suke dan duke,
jeles bile tengok mereka senyum bahagia,

tapi

tak mengapa,
mungkin masa belum tiba,
bak kata seorang sahabat,
bila kita dah jumpa si dia,
kita akan tahu,
bahawa dialah orangnya,
yang telah Tuhan tentukan untuk kita,
sejak dari luf mahfuz lagi,

jadi

hati, sila bersabar,
doakan saja kegembiraan mereka,
doakan saja agar mereka terus berdua,
doakan saja agar mereka terus saling mengabil berat,
doakan saja agar mereka terus bersama tika susah dan senang,
doakan saja agar mereka terus bahagia,
satu hari nanti kau juga akan bahagia seperti mereka.

kredit to google

4 comments:

AdaNaz87 said...

adakah entry ini ditujukan untuk kak ada? macam kenal je ayat tu, pina. hehe. *perasan pulak! maaflah kalau tersalah. T___T

chacha said...

ohohoh~~ tahu xpe.
mmg di ambil dari kak ada.
tapi tuju untuk semua.
hik2~~

AdaNaz87 said...

wah, terasa diri ini dihargai.
takpe, pina. kadang-kadang apa yang kita inginkan dalam hidup takkan dapat & datang macam tu je. kalau kita still nak jugak, berdoa lah banyak-banyak pada Allah. macam tu jugak lah kak ada. betul-betul tak sangka akan bersama dengan kawan lama. (:

chacha said...

yup2~~ setuju 200%. so, saye akan mintak kat tuhan banyak supaya dia akan bagi jodoh yang terbaek untuk saye. :))