Monday, August 30, 2010

saya kenal sayang saya.

“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–

saya kenal sayang saya”


rasanya kamu, kamu dan kamu... haaa.. kamulah tu... semua mesti tahu kan lagu yg tengah meletup-letup pop pop macam popcorn nih. sangat lah menarik hati jantung dan limpa bait2 liriknya. ewahhh... haha. simple and the meaning is easily understand. xpayah nak kerut2 dahi bila dengar lagu semata2 nak fahamkan apa yang cube disampaikan. betul tak?? kalau setuju angkat jari!!! teeeeheee.
mule2 dengar ini lagu macam "ehhh2 kenape terase macam ade kene mengene je neh??" so, secara automatiknya cikchacha pun sudah terjatuh hati sama ini lagu. hari2 wajib dengar kalau tak dengar terasa hidupku ini tiada artinya lagi. *bwekksss. poyo2. -.-''*



sudahlah, nak cakap tu je. hehe.
tata.

No comments: