Friday, September 4, 2009

mode raya 'ON'

sudah setengah bulan oh kite puase... *dats mean raye is getting near n nearer*
can't wait oh... baju raya, kuih raya, ketupat, remdang daging, ayam masak merah, masak lodeh... *dem!! delicious... tsk~ pose nih... sabar2* bile tengok ketupat nih xsabar nak pulang hometown oh~ mawu anyam ketupat... *jgn igt ku tahu mkn saje okayh!!* sangat seronok... spending quality time wit my BUNDA... ku owes lupe step2... hehehe~ maklumla sthn skali anyam.... gambar ketupat kat sebelah nih namenye KETUPAT SINTOK... itu yg BUNDA ku ajar laa... emmm~ ketupat nih laa yg paling rumit bg aku nk buat... penat suda BUNDA tunjuk ajar.... tapi susah betol nk buat.... raye nih ku BERAZAM akan cube sampai boleh oh~ *berusaha feena* selain dari ketupat sintok nih family aku selalu buat KETUPAT BAWANG and KETUPAT SATE... *bkn family... feena only... ngeeeheee~* tapi ketupat yang paling cantek sekali bentuk nye KETUPAT SINTOK ni laa... KETUPAT BAWANG tuh bentuknye cam bawang la kan... ~duhh~ KETUPAT SATE aku xtawu nk explain camne... kinda distort kiub... tapi ketupat sate nih cume sesuai anyan bile daun kelape tuh panjang dan lebar... kalau x... ketupat akan jadi comel sgt oh~ sesuai untuk mereka yg bermulut comel... *aku terkecuali... =p* haaa~ kalo citer pasal ketupat nih sampai esok pown xabes... buat aku makin lapar laaa... ~tsk2~ makin rindu hometown... ~wuuu~ (^_^'')




notakakiku: sape2 yg xreti anyam ketupat bahawasanya mereka di kalangan orang2 yang rugi...

No comments: