Thursday, September 3, 2009

pedih nye... huh...huh...

pagi tadi bgn dengan semangat... bukak2 mate capai tuala nk g mandi... pastuh g iron baju... harini pakai baju kurung p kelas... ngeeheee~ oleh sebab biasenye aku ke kls hanya ber-flip-flop... hari ini terase mawu jadi ayu... walaupun untuk sebentar cume... *poyo2... sape la pempuan ni ekh...* emmm~ sooo aku mengambil keputusan untuk menyarung peep toe yg baru di beli minggu lalu... dalam hati berkate;

"hari ni xbnyk kls, soo xbnyk jln... harap2 tidak melecet... "

malang nye... bnyk pulak tmpt yg nkkene g hari nih... kejap kat kompleks kuliah... kejap ke makmal mikrob... haish~ time kelas public speaking suda terase aura2 pedih di kaki... bwat2 xtaw... sampai kelas mikrob tadi... haaa~ amek kaw...

"dem, melecet tahap gaban nih... pedih gile..."

cakap dalam ati... muke control ayu nih... walhal da rase cam nk berkaki ayam jer balek tadi... hehehe... last2 aku amek keputusan drastik...

"pijak jelah kasut nih... lagi rela kasut rosak dari kaki ku luak..."

emmm... naseb baek kassut murah... xlah terkilan sangat nak pijak... melecet dye mmg siyes teruk... kulit sudah terkopek oh~ pedih2... huhuhu... di rumah tiada handyplast... tsk2~


satu lagi kepedihan hari nih... TEST FOOD COMMODITY!!!!

mule2 masuk dalam kelas agak yakin... bile tgk so... hilang separuh confident aku... haish~ mane x nye... tgk dari jaoh macam bg kertas jawapan... rupe2nye... soalan die pendek amat... ruang jawapan yg sungguh panjang yang membawa maksud markah yang banyak... huuuuu~
jenuh jugak la aku nk menjawap tadi... MISS SHERRY pesan jangan tinggal ruang kosong jawap sehabis baek... aku pown menurut la perintah... aku tulis dan tulis dan tulis... walalupun aku sendiri xtawu ape yang aku tulis... ngeeeheee~ *sila jangan tiru perangai ini ye kawan2*
akhirnya aku redha... aku da berusaha... tunggu dan lihat la ape je result nye t... ^_^"


notakakiku: berusaha sehabes baek.... baru dapat yang terbaek... tsk~ merepek ape kah ini???

No comments: