Sunday, September 6, 2009




malam nih aku terase mawu membuat amal jariah... maklumla... pahale cume sikit... dose yg menggunung tinggi... *oh... insaf sekejap oh* kebetulan pula malam nih ader aktiviti menderma darah... soo... aku dan romet pown pergilah... nasib baek datang awal... kalau tidak kisah thn lame berulang kembali oh~ last year aku jadi antara orang2 yang terakhir untuk menderma... dan waktu sudah menunjukkan jam 3 pagi dan esok aku ader kelas jam 8... oh~ sangat mencabar untuk bgn pada hari esok... mlm nih pukul 11.00 suda pulang... dapat tumbler lagik... kaler merah... cantek... hehehe~ dan yg besh nye... sementare tunggu turn tuh... tibe2 ade sorg pak cik nih... tanye aku...
"nak tanye sikit boleh?"

"boleh,"jawap aku.

"name ape? dari fakulti mane? sem brape? asal mane?"

"name saye nurul safina atika bt paiman" jawap aku lagi.

"emmm... tulis sendiri la..." kate pak cik tuh *name aku panjang sangat kowt...*

then, dye tanye lagi mcm2 soalan... da brape kali derma darah... nape nk derma darah... bla3...
aku perasan ade sorg kakak nih asek follow pak cik tuh... asal pakcik tuh amek gambar dye pown amek... bile pak cik tuh menulis... dye pown menulis... then dowg snap gambar aku ngan romet aku... bile da siap... TIBE2!!!! pakcik tuh hulur name card dye:

HAMID SALLEH
WARTAWAN BERITA HARIAN & NSTP

sekali wartawan dah... nih yg semangat nk g beli paper sok nih... hahaha~ *poyo sungguh kamo feena* emmm~ itu saje untuk kali ini... mate gue suda ngantuk amat nih... tidur dulu ya... nite alll...



notakakiku: jgn takut untuk derma darah... rase cam kene gigit semut je...

No comments: