Monday, December 14, 2009

feelings

lame dah xmenulis ape2... sekarang nih aku dah kembali ke uni, back to student life, yang busy dan busy dan busy... sebab da lame sangat xmenulis xtahu nk tulis ape. walhal dalam kepale nih sangat banyak benda yang aku nk share dgn korang semua.

firstly my love life,
aku xtahu la kenape, sekarang aku rase macam da tawar hati dgn relationship yang aku ade nih. tipulah kalau aku kate aku xsayang, aku kenal die da lame, tp berkawan pun da 2 tahun kot, tapi mungkin aku belum betul2 faham die. lebih2 lagi dengan masalah family die yg xdapat nak terima aku. sungguh aku sayang die, tapi aku rase macam dah penat nak teruskan hubungan nih. lagipun dye dah ade calon lain and die da pesan dgn aku, if aku ade pilihan lain dari die just go on, die kate die xnak aku menderita. entahlah, bile aku da sayang dan menaruh harapan ini pulak yg jadi. mula2 dapat berita yang die ade calon lain dari mak aku rase sedih sangat, tapi aku hanya mampu senyum depan mak, aku x nak die sedih, die pown dah sayang sangat dgn boyfren aku tuh. mak jadi risau, kesian dengan aku. takut anak nye yg sorg nih di tinggal dan di kecewakan. tapi sekarang aku da redha, harapan aku da tipis sangat rasenye. dan aku pun da malas nak mengharap lagi, nmpknye aku kene belajar hidup tanpa die. macam mane agak nye kan hidup aku nanti, aku harap satu hari nanti aku akan bertemu dengan seseorg yg boleh menerima aku sebagai aku.

okay, cukup dengan cite sedih no.1 sekarang citer sedih no.2...

result dah keluar, (of course da msk sem baru da pun) dan result aku jatuh menjunam... mak aih, dasyat2 macam mane nak dpt dean list nih. (sambil geleng2 kepale bile tgk result aku semalam)
but mostly my classmate mmg drop abes la result sem last, i wonder why... kalau aku, aku tawu la sebab nye... MALAS, SETADI LAST MINUTE... so inilah jadinya. azam sem baru, nak DEAN LIST , akan ku berusaha sehabis daya... (aitceh ayat)... tehn nak jadi BUSINESS WOMAN berjaya... hehehe... aku tgh tunggu barang2 aku sampai then aku boleh mula buat business... wish me luck okay friends.

dalam mase aku bersedih nih, cume kawan2 tempat aku mengadu, aku xnak mengadu dengan mak, nanti die tambah sedih. nak mengadu ngan adek beradik aku xde. so, kawan2 la tempat aku bermanje. aku sayang korg sangat2. mmuahx. xoxo

3 comments:

s.azwa said...

hee. Fina.
Baru tahu cita ttg awak kat sini :)
Be strong, k?
There's maybe someone else better out there.
V(^_^)V

chacha said...
This comment has been removed by the author.
chacha said...

yeah...
i'm a strong girl...
i'll just wait n study 4 now...