Wednesday, November 18, 2009

suda lebih seminggu tidak menghapdet belog ohh~ bukan kerana malas... ohh nooo... bkn juga kerana tiada idea... tetapi... kerana di rumah i yang agak di penghujung alam ini ketiadaan line... wuuuhuuu~ tataw la bile mawu penuh line celcom di sini.... semasa menaip ini entry juga line sedang memutus-mutuskan dirinya... membuatkan diri ku juga seperti mawu putus... kerana geram... tp nk bwat camne kan... sabo jelah...


sok bersamaan 19/11/2009... itu bermaksud... esok pagi aku akan menaikkan diriku ke bas dan bertolak ke JB... weeehuuuuuu!!!! aku mawu berfoye2 di sana... honestly la kan... walaupun aku nih a.j.j (anak jati johor) aku sangat, amat la jarang ke johor bharu... muahahaha~ oleh kerana daerah Muar nih lebih dkt ke bandar Melake dr ke JB... so most of the time if aku nk shopping or going for a movies sah2 la aku ke Melaka... yelah... if aku g Melaka it takes only bout an hour... but JB it almost 3 hours... so, thanks but no thanks la ye...

sok bertolak dari sini on 9 a.m. so aku akan sampai sane dlm pukul 12 noon... akan di jemput oleh inchek driver merangkap my boy friend *bkn inchek boyfren aaa...* then mule kan operasi untuk menghabiskan mase dan duit... muahahaha~ my best buddies from Kuala Terengganu also gonna be there... so its gonna be fun... *hope so*

itu sajelah berita untuk hari ini... sekian terima kasih... (^_^)v


p/s: doakan aku selamat pergi dan selamat balik ye....


No comments: