Monday, September 20, 2010

buah hati baru~~

di sini aku ingin mengumumkan aku sudah punya kekasih baru. yang kachak bergaya dan berjaya. sangat la bergaya sampai ramai yang jeles wohh. kamu2 nak tengok ke kekasih baru aku???

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~










seee~~~ kachak tak, bergaya tak... muahahaha~~ inilah kekasih baru aku. lomography fisheye camera. aku pon baru saje beberapa hari berchinta sama ini kamera, belom kenal sangat pon hati budi die, masih nak kenal orang kate. sooooo... kalau ada sesape yang mempunyai kekasih yang sama macam aku nih, jomlah kite kawan2 ye. hehehe. boleh aku mintak tunjuk ajar.

5 comments:

Khumaera Ismail said...

encemnye kekasih kamu..jeles i.. =)

chacha said...

ohh2~~ terima kaseh.
sebab itu saya jatuh hati.
=))

Chaon Cornerz said...

owh. banyak memang kacak kekasih nie... gune manual je la senang nak blaja.. =)

izz said...

ahhahaha...
maaf ak lupa nk bgtahu psl kekaseh hati kau nih..
disebabkan dy nyer lens tu manualzoom, kau kne laa bergerak sebagai zoom. ahahha.
fisheye kne amik gmbr dekat2 baru lawa.
dan filem2 yg aku bg tuuuu...ak yg black n white nyer.. tgk iso dy bpe..
sila jgn amik gmbr indoor. x lawa. gelap.
amik gmbr outdoor time matahri bersinar2 baru chantek.

chacha said...

chaon: hehe~~ cume skrg xsempat lg nak bergambar... huhu. bz.

izz:okies.... =)