Saturday, February 27, 2010

mr.boo... hubby... baby... dan sewaktu dengan nye...

sumber gambar: incik google


 akhir2 ni ramai betul yang mula menunjukkan pasangan masing2 ke selama ni aku yg xperasan?? haha... kebanyakkan sahabat2 aku semua sedang bahagia dengan their significant other. seronok bile tengok dorang happy. aku mendoakan kebahagiaan mereka... semoga sampai ke hujung nyawa.

 kawan-kawan pun da ramai yang nak melangkah masuk ke alam perkahwinan, hurmm... sudah besar rupenye kawan-kawan aku ni. (eitt... kau pun same la chacha oii) teringat masa sekolah2 dulu mereka2 la yg paling nakal. semua pun wajib kenal... tapi alhamdulillah... sekarang semua dah berjaya.

 kenape tibe2 aku buat entry macam ni ye?? aku sendiri pun x tahu, terase nak menulis dan ini pulak idea yang tibe. hehehe...

 ohh... cukup sampai di sini kot... kejap2 lagi aku tulis lagi... hahaha...

nokakiku: aku rase entry harini macam xde hujung pangkal... (-.-'')



No comments: