Monday, August 31, 2009

tunang...cincin...


kenape ye... semenjak due menjak nih aku dengar berite ramai betul di kalangan kawan2 aku yang bertunang, merancang untuk bertunang dan merancang untuk kawin... oh~ sudah dewasa kami rupenye...

sewaktu cuti hari tu, aku melepak bersama geng2 time skola dulu... da ade sorg yg bertunang... dan sorang lagi bakal mem-follow jejak langkah dalam waktu terdekat nih... haish~

kadang2 terase jeles jugak oh~ yelah... mereka sudah bertemu chenta hati masing2, dan bakal sehidup-semati dgn enchek boyfren masing2...

aku pown selalu jugak mendapat soalan2 yang same,

"pina. kaw bile lagi?"
"pina bile kaw nk bertunang?"
"akak bile nak bertunang?"

adoyai... kawan2 aku mude lagi oh~ berfoye2 pown xpuas lagi... study pown xabes ag... mmgla aku xnafikan yang aku merase cemburu dan sedikit jelous... tapi untuk menuju ke arah itu aku rase aku belum cukup bersedia... rasenye tanggungjawab yang bakal di pikul terlalu berat... sedangkan tanggungjawab terhadap diri sendiri pown masih culas aku jalankan... hehehe...

time birthday aku hari tu pown ramai kawan2 yang mendoakan supaya jodoh aku di percepatkan....
AMIIIN~
doakan selalu ye kawan2... doakan supaya jodoh aku dan enchek boyfren aku dipanjangkan dan dikekalkan sehingga akhir hayat kami...

notakakiku: enchek boyfrenku, mohd. azri ghazali... aku sentiasa berdoa supaya hubungan kita akan di berkati dan di rahmati oleh yang MAHA ESA...

No comments: