Tuesday, August 25, 2009

rindu... gatal... (tangan nk menaip yer...)

rindu oh... sudah seminggu lebih tidak menghapdet belog ku ini... setelah seminggu bersuka- suka-an, berfoya-foya-an akhirnya aku kembali di umah sewa ku ini... walau cuma seminngu aku di rumah terase bagai sehari... kerana ke-tidak lekat-an aku di rumah... haha.. because secara kebetulan my best friends + kawan meronggeng yg study di jepun berchuti oh... sessungguhnya aku lbh banyak berada di luar umah dr d umah... hingga enchek boyfren turut menegur... kerana kekerapan aku keluar... ( sowi bie...) betapa seronok aku berfoye2 dr mahkota parade, melaka hinggalah ke summit, batu pahat... berjalan2 sahaja...

tapi the most happy things happen to me is....

enchek boyfren meng-hadiah-kan aku henpon idaman ku oh!!!!

trimas sayang.... aku sayang banget sama kamoo....

he supposed to fetch me at the bustop but what happen is... enchek boyfren tido mati lalu aku terpaksa menunggu beliau di waktu pagi ber-seorang.... betapa geram aku di waktu itu... tuhan saja yang tahu... akhirnya setelah lebih setengah jam menalipon beliau akhirnya aku berjaya mengejutkan enchek boyfren ku...

then bile aku naek2 car saje beliau pown menghulur-kan 1 bungkusan... beliau kate present utk aku... present??? emm... first, 1 maroon shawl... sgt chantek oh... then 1 box... our couple watches... sangat romantik oh... then... ade 1 lg box... bile ku tengok2... rupe2 nye... tidak ku sangka...

SONY ERICSSON W705!!!!

idaman hati beta oh!!!

pagi yang sangat gembira... hati yang marah pown tidak jadi suda... dapat phone baru... kaler merah itam lg... enchek boyfren sgt memahami jiwa dan raga ku... enchek boyfren ku MOHD. AZRI GHAZALI ketahuilah bahawasanya aku sangat CINTA padamu sayang...






No comments: