Thursday, June 16, 2011

happy birthday my dear blog.



tengok2 dah 2 tahun rupanya belog chacha ni, macam baru je haritu kenal ape itu belog, macam mana nak guna nak letak widget sume, tup2 dah dua tahun dah, kalau orang da bole da nak dapat adek baru. ngeh3~~ 

terima kasih diucapkan pada my dear blog sebab sudi menjadi tempat chacha meluahkan rasa selama 2 tahun ni. (kalau tak sudi pun chacha tak dulik, nak jugak luahkan kat sini. =p)

pendengar paling setia untuk semua masalah chacha. (sebab blog tak bole cakap, hahaha)

tak pernah kecik ati dengan chacha walaupun kadang-kadang berminggu-minggu tak datang jenguk, kemas-kemas ssemua. 

terima kasih la ye. =)

oh ya, terima kasih jugak kepada pelawat-pelawat yang sudi singgah belog chacha ni sama ada sengaja atau tidak sengaja sampai ke belog ini. ^__^

jujurnya, belog ini sekadar menjadi tempat meluahkan rasa, kalau ada yg singgah selalu lagi chacha suka, boleh berkenalan, tambah kenalan baru. jadi, jangan malu-malu, tegur-tegurla chacha yeh. ^__^

No comments: