Thursday, January 13, 2011

what?!! hilang!!!

harini penuh cerita dengan cerita.
tak lah penuh sangat sebenarnye, tapi...
haihh~~ tak tahu nak cakap macam mane lah.
tadi angkat kain kat ampaian.
then perasan my 'ampai bulat' (yg guna untuk jemur 'anak2' tuh) HILANG!!!!
hambek kau tanda seru sampai 4 haa.
okay chacha cool, housemate kau angkat kot.
masuk dalam rumah cari-cari dalam bilik tidur, TAK DE.
dalam bilik baju, TAK DE jugak.
ehh, tanye2 housemate pun tak de nampak jugak.
WHAT THE ....
mane pulak dah ampai aku nih.
dengan ampai-ampai sekali hilang.
khazanah dekat ampai tu pun lesap la jugak.
guwa memang tak faham dengan orang macam nih.
agak-agak lah kan. 1 ampai terus kau curi.
sengaja nak menambah masalah aku kan. *sigh*


p/s: kalau ada sesiapa baca Harian Metro hari ni. ada mayat lelaki misteri pakai coli jatuh bangunan. kalau nak tengok video boleh klik sini.

4 comments:

syafiq.net said...

abeh la koooo dia buat jampi wehhhhh :p

chacha said...

@syafiq: itu pasal lah aku risau sekarang nih. *sigh*

freeze said...

sape la nk curi kak punye tu..haha..pervert giler...

chacha said...

aigoo2~~ kalau taw sape curi xlah hilang name nye. tu lahh... pervert tahap dewa punye.