Tuesday, October 19, 2010

free button 'state blogger'



sile lihat di atas itu kan ada button 'johor blogger' cantik kan2.
haaaa~~ nak tak?? chacha tau korang sume mesti nak kan...
xbaek tipu... dose wohh... haha...
nak tahu tak chacha ambik kat mane?
kalau nak kene bagi doposen dulu baru chacha bagi tau.
dua puluh sen... dua puluh sen... errr....
ok2.... maen2 saje... tapi kalau nak bagi betol pon bole jugak. haha.
pada sesiapa yang mahu juga button seperti di atas boleh lah ambik kat blog bighandesign ni.
percume saje, yea di ulangi PERCUMA!!! chacha tahu orang M'sia ni mmg suke benda2 free kan2.
semua negeri pon ade. silelah singgah blog bighandesign tuh.
oklah, mahu sambung tengok CHINTA. tata. =))