Tuesday, July 13, 2010

ringkas dan padat

kat rumah ade STREAMYX ingat kan boleh la berblog hari2 tapi... harammmmmm.... facebook same blog same email same twitter xboleh bukak. connection error lah bagai. youtube, friendster boleh pulak.

rase2 korang apekah masalah yang melande aku ini?? any idea?? sangat stress ohh... facebook dan blog umpama nadiku... aitcehhh... haha.

ni pu naseb baek ade berokband broadband housemate yang baek ati. kalau tak. kempunan aku nak update blog yang da naek berkulat bagai ni haa.

mateku dah mengantuk, sok pagi nak g berperang. *mahu beratur nak daftar subjek elektif yg terhad 15org 1 kelas*

selamat malam semua. semoga masalah aku ini dapat diselesaikan dengan secepat mungkin. kalau tak rugi wohhh. mahal tuh bayar tiap2 bulan.

hik2~~ selamat malam semua. assalamualaikum.