Friday, July 16, 2010

cita2 tercapai

hahaha.*gelak-kuat2-sebab-gembira-sangat* kenape gembire? sebab tadi pergi pc fair lepas itu dapat beli external hardisk yang tersangat-amat-lah lame di idam-idamkan. 500gb sekali beli hambek kaw puas hati sebab sangat besar okeh. lepas itu bole mule buat koleksi movie kesukaan.

inilah rupe hardisk i, tp i punye kaler hitam. same dengan lagi 2 orang housemate i. hehe. cume dorang punye 320gb. i jer yang gedik2 ambik sampai 500gb. haha.


                      **********************************************************


nak masuk citer laen, tadi kan mase kat pc fair tersangatlah ramai orang yang jual broadband sampai aku & kawan2 sume naek letih nak menjawap.


penjual: kak2 beli broadband, murah.
aku: dah ade la dik.
penjual: akak ade yang mane? yang ni murah sebulan 38.
aku: dah adelah dik, nak cucuk kat mane banyak2. *sambil jalan laju2*


di atas adalah contoh perbualan aku dan kawan2 mase kat pc fair tadi. walaupun aku rase dah 18ratus kali lalu tempat tuh. *okeh kenyataan di atas adalah bohong* tetap dorang x putus ase nak approach kami. salute lah dengan semangat mereka2 itu. walaupun sangat annoying. haihh~~

1 comment:

Hasrol Nizam said...

itu dah tugas dia as promoter... promote2 dan terus promote.. untung sabut timbul untung batu tenggelam..

cantik hardisk.. :D


Dari gopeng ke taiping. oh kisah bas lompat