Thursday, January 28, 2010

cat.kucing.kittun.meow.atau ape2 saje yg sewaktu dengannya...






sumber gambar: GOOGLE

kenapa aku letak gambar kucing?? kenape bukan hamster ke? ayam ke?itik ke? atau ape2 ajelah.. sebab bagi aku kucing adalah haiwanyang paling COMEL sekali kt dlm dunia nih. lepas tuh sangat best untuk di cuddle... hangat... hehehe~
rindu dengan kucing aku kt umah, name die BUNCIT, sebab mase dye kecik2 dulu sangat buncit sebab mkn x berhenti, tapi sekarang da x buncit lagi da... maybe sebab die da tue kot. and f.i.y (walaupun korang2 xnk tahu, aku tetap nk bagitahu jugak) BUNCIT adalah kucing yang paling panjang jodohnya dengan family aku, sebab kucing2 lain sebelum die sama ada mati atau missing in action, tapi BUNCIT nih lain sikit, memang sungguh panjang umur die, dulu die pernah sakit adela dalam seminggu xnk makan sampai kurus, lepastuh die kene langgar moto kt depan umah (time tu aku kt kampus, mak cite darah kua dr mulut ngn hidung die.. tsk2~~ sian BUNCIT) tapi alhamdulilah umur die masih panjang. sampai hari ni masih ade kt umah tuh, sehat.



inilah my beloved mista BUNCIT

tapi di sebabkan aku duduk di kampus, dan di rumah sewa aku xdapat nk pelihara kucing.. haihh~ tp aku ade satu cita2 (bukan nk jadi angkasawan negara or somethin like that laa) tapi bile aku da ade umah sendiri nanti aku nak bela kucing parsi yang macam dalam iklan tuh... yang gebu2 tuh... aiyohh~~ sangat syok okeh kalau dapat. walaupun mahal beribu2... tapi akan ku usehekan.. aitcehh~


kucing idaman hati
haha~ okeh cukup suda sampai hari ini aku mengarut pasal kucing a.k.a kesukaan hati aku nih... sekarang nak siap2 ke kelas pulak...
tooddles~~ V(~_@)V


natakakiku:inilah akibatnye bile homesick, mule merapu xtentu pasal.. -.-'' sumimasen... btw harap2 sem dpn pindah uma baru bole pelihara kucing ohh~~ T.T