Sunday, July 26, 2009

penantian satu penyeksaan...

siape yg suke menanti/menunggu/ waiting/ and ape2 je yg sewaktu dgn nye???
aku bukanlah seorang yg penyabar...
aku paling xsuke menunggu...
dan sewaktu aku bwat entry nih aku tgh menunggu kelas seterusnya...
GILE BOSAN!!!


3 jam cam 3 tahun... haih...


last night...
aku kawan2 aku pergi berfoye2...
mule berniat nk g tgk persembahan sempena Ulang Tahun ke76 Tentera Darat...
tapi agak malang coz kami keluar lewat...
soo... stadium sudah sangat penuh...
kami pown kemudiannye mem-batalkan la niat utk tgk persembahan tu...
sesungguhnye persembahan yang disediakan sangat menarik...
especially kawad senyap...
very bergaye...
bile tgk mereka berkawad teringat zaman2 sekolah dulu...
rindu pulak nk berkawad...
haih~



selepas kami2 berjaya meloloskan diri... ( bahase buku nmpk.. haha..)
kami pown bergerak la ke pantai batu buruk untuk me-nayang-kan muke di tepi jalan... haha...
duduk2 di situ sekejap cume...
then kami pown berangkat pulanglah...
sebelum pulang kami sempat singgah di kedai minum untuk mem-basah-kan tekak yang kering...


sambil ber-borak sambil di lihat orang sekeliling ( sebab kebisingan mulut kami semua...)
kami minum jus buah yang yummy tapi sedikit manis... haih...
selepas itu kami pown pulanglah ke rumah...
dalam perjalanan pulang aku terserempak pula dgn kemalangan jln raya...
dan juga road block oleh abg2 polis... ( rajin betul mereka bekerja sampai tgh mlm)


akhirnya sampai juga aku di rumah pada pukul 12... ( aku rasa la... hehe...)
sebelum tido sempat lg mkn kebab yg di beli oleh roomate... hehe...
hari yang memenatkan...


hari ini
pagi td sangat malas nk bangun...
naseb baek boleh...
luckily semua barang da ready...
bgn, mandi, bersiap terus ke kuliah...
bile sampai kelas... tibe2 kene 'halau' dgn lecturer coz bkn group aku pg tuh...
waaa!!! tension... no wonder aku mls nk bgn pg td...
then dpt citer best...
mlm nih ade kls ganti untuk MIKROB!!!
emmm... sabar Feena sabar...



notakakiku: sesungguhnya janganlah kamo berfoye2 pd mlmnye sedangkan ke-esokkan hari kamo ade kelas... nescaya akan lebam lah mate masing2...

No comments: